3/05/2013

Slaaphoudingen



Veel mensen denken dat galgos veel beweging nodig hebben, dat ze veel moeten lopen en rennen. Vaak heb ik mensen tegen mij horen zeggen: 'Oh jouw honden moeten zeker vaak worden uitgelaten?' Uhm, nou nee! Meeste mensen kennen ze alleen van de greyhound races, en ja ze rennen hard, heel hard en ze houden er van, maar er is één ding waar ze nog meer van houden. Raad eens? Slapen! Mensen zijn vaak geschokt als ik ze vertel dat ze dat eigenlijk het meest van de tijd doen. Slapen, met voorkeur op de bank net op het plekje waar ze dat kleine strookje zon wat naar binnen schijnt op hun lichaam kunnen voelen. Dus toen we een thema nodig hadden voor onze project 3000 foto wedstrijd stemde ook de meeste van onze leden voor slaaphoudingen.  Omdat ze niet alleen van slapen houden, maar ze houden er ook van om rare houdingen aan te nemen! Soms vraag ik me af hoe ze zo kunnen slapen… maar schijnbaar is dat een dierending, want niet alleen galgos nemen de meest bizarre posities aan, de andere doen dat ook!
Kijk eens naar al fantastische foto’s die zijn ingezonden en stem op u favoriete!
http://scoobymedinaproject3000.blogspot.nl/2013/03/photo-contest-sleeping-poses.html
En we moeten bekennen, we hebben bij Scooby ook een aantal fantastische slapers!