3/30/2013

Pinocchio



Mijn naam is Pinocchio.Een jaar geleden kwam ik naar Scooby Zamora. Ik kan me niet herinneren wat er met me gebeurd is, ik weet alleen dat ik erg ziek was. Mijn vacht was dun en ik had kale plekken overal op mijn rug. Ik zag er lelijk uit, ondanks alle zorg en verwennerij die ik kreeg van mijn verzorgers en al hun lieve woorden, hoe knap en mooi ik was (ze keken niet naar mijn buitenkant, maar naar mijn innerlijk).
In het begin leek het alsof de honden wantrouwend naar me keken en ik dacht dat ze me uilachten, wat me zo verdrietig maakte, ik wilde alleen zijn in mijn kleine hoekje. Maar alles wat ze wilden, was dichterbij komen en me laten weten dat ik hier, in Scooby, altijd omringd zou zijn door goede vrienden en niemand zou me pijn doen.
Stukje bij beetje kreeg in mijn vertrouwen weer terug, mijn vacht is weer sterk en dik en ik moet bekennen dat ik graag veel eet. Mijn ogen waren altijd al groter dan mijn maag. En het lijkt erop dat ik het schaap van Scooby Zaora ben geworden, ik bedoel ik ben SCOOBY’S MOOIE EN CHARMANTE SCHAAP!!
Wil je me adopteren?