3/22/2013

Mister Brown



Hallo, mijn naam is Mister Brown en ik ben een jonge galgo. Ik kan me niet herinneren wanneer ik ben geboren, maar ik heb van een paar mensen gehoord dat ik ongeveer 12 à 14 maanden oud ben. Toen ik naar de shelter kwam, had ik een hoestje, dus heb ik 15 dagen doorgebracht in een opvanghuis om te herstellen. Ik woonde daar met twee andere honden en twee katten en we konden prima met elkaar opschieten. De mensen bij wie ik in het opvanghuis was, zeiden dat ik een heel bijzondere galgo was, omdat ik mijn staart naar boven gekruld houd, als ik loop en ik beweeg hem heen en weer om mijn blijdschap te laten zien. En ik ben niet erg schrikkerig voor een galgo.
Nu ben ik op zoek naar een thuis waar ik gelukkig kan zijn voor de rest van mijn leven. Ik heb gehoord dat ik een goede kans maak op een leven in een ander Europees land. Ik hoop dat dit waar is, want ik heb altijd al een andere taal willen leren en dit zou een mooie kans zijn!