1/20/2015

Een reis naar Nederland


Het is al even geleden, maar beter laat dan nooit. Ik heb wel eens gezegd dat we soms zoveel nieuws hebben, dat het waarschijnlijk al oud is als we het publiceren. Maar, ik kan zaken niet laten rusten zonder er iets over te schrijven.
Ik was uitgenodigd om te spreken tijdens een jaarlijks symposium in Nederland. Het perfect georganiseerde symposium had zwerfdieren als onderwerp. Ik had mijn presentatie bij me, maar deze deed het niet daarom hield ik mijn hele presentatie zonder enige digitale ondersteuning. In het begin was ik wat nerveus, maar na de eerste twee minuten ging alles perfect. Ik sprak een half uur in een auditorium voor 200 mensen uit de dierenwelzijnswereld; dit was een zeer unieke ervaring. Hierbij dank ik dan ook Stray Animal Foundation Platform voor de uitnodiging. Het was een geweldige dag! Echter, op de terugweg hebben we ons wel moeten haasten om op tijd mijn vliegtuig te halen.

Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal, galgo's ter adoptie, alle andere honden en katten ter adoptie en al onze dieren in het asiel. Ah, en vergeet niet vandaag te doneren, want zonder uw hulp is er niets mogelijk.
Fermín