5/11/2014

Verzoek om hulp van een aardige man die een galgo puppy gevonden heeft.



Hallo
Mijn naam is.. en ik kom uit Asturias maar ik werk in Badajoz. Op 1 mei liep ik met mijn hond in een park toen ik een reutje, een puppy nog van 6-7 maanden vond, uitgehongerd en uitgedroogd. Hij kon haast niet meer lopen en ik heb hem in mijn armen naar huis moeten dragen. Ik kan hem niet houden want mijn flat is maar iets van 50m2 groot en behoorlijk vol met mijn hond erbij. Ik stuur jullie de foto’s zodat je hem kunt zien, hij is heel lief en gehoorzaam, behoorlijk angstig maar dat zal zijn omdat hij mishandeld is. Hij blijft nu bij een vriendin van mij die op het platteland woont, en die heeft al 2 Mastines, maar ze zal voor hem zorgen tot we een thuis voor hem vinden.
Mijn nummer is ….. (neem contact op met Scooby)
Dank je wel en groeten.
Overweeg alsjeblieft om dit schattige schepsel te adopteren, en wel voor 2 redenen: als eerste om hem een thuis te geven en als tweede om deze aardige man te laten zien dat hij er goed aan heeft gedaan om dit niet te negeren, en dat hij kan rekenen op de wereld van de dierenhulp om hier een succes van te maken door mensen te vinden die willen helpen om dit arme beestje zijn slechte start in het leven te vergeten.