5/24/2014

De dingen die me boos maken 4



Op dit moment ben ik zeker niet politiek correct, zeker niet. Ik heb namelijk iets ontdekt op onze nieuwe facebook pagina, inderdaad de nieuwe Sociedad protectoria de animale Scooby, de verzamel pagina van alle Scooby's in de wereld. Willen jullie deze bekijken en 'Liken". Maar dit terzijde, ik heb gemerkt dat er meer gekeken wordt naar het goede nieuws dan naar het slechte nieuws. En als Dani verschijnt dan gaat het aantal bezoekers helemaal omhoog. We hebben al grappen gemaakt en gezegd dat we van de zomer  alle scooby medewerkers in schaarse kleding erop zetten dan gaan we zeker over de top. Maar nu even serieus het betekend ook dat alleen het goede nieuws belangrijk is, en natuurlijk is dit ook zo maar het is ook heel belangrijk om de dieren die een huis nodig hebben met elkaar te delen. We zijn een dieren welzijnsorganisatie en we zorgen voor de dieren en onze volgers zijn ook dieren welzijnsorganisaties, en dus....

Dan heb ik ook het volgende geconstateerd, en ik weet niet waar het aan ligt, misschien zijn mensen een beetje immuun aan het raken dat we altijd om hulp vragen voor een bepaalde hond of kat. En ik heb lopen denken en denken waar dat aan kan liggen.  Misschien is het omdat mensen denken dat als de dieren bij Scooby zitten geen hulp nodig hebben, in ieder geval niet dringend omdat ze prima verzorgd worden. Maar in dat geval zitten jullie ernaast. Onze dieren net als andere hebben een goed tehuis nodig, eigenlijk nog meer want sommige zitten hier al heel erg lang, veel te lang. En als zij geplaatst worden komt er weer een plek vrij voor een andere. Als we straks vol zitten kunnen we geen andere dieren meer redden. Ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd en dat we te veel dieren hebben. Dus alsjeblieft bezoek onze pagina's en klik op 'I like" en deel onze dieren. Jullie zijn hun enige hoop en hun enige stem. Wetende dat ik niet politiek correct ben.

Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal.
Fermin