5/10/2014

Kort nieuws 6



Ik had inderdaad gelijk beide merries waren zwanger en beide hebben inmiddels hun veulens gekregen, een jongen en een meisje.

Onze herstel afdeling is bijna klaar alleen nog wat kleine details en dan kunnen we 'm gebruiken voor de honden.

We kunnen gewoon niet stoppen, het is alsof je op een fiets rijdt, als je stop val je om, en dus gaan we gewoon door. We zijn begonnen met het bouwen van 2 kleine opslag ruimtes. Een is voor dekens en jasjes. We hebben er zoveel dat op dit moment we daar geen behoefte aan hebben. We zijn zelf begonnen met ze aan andere uit te delen. De ruimtes worden geweldig en absoluut vrij van katten, muizen of ratten. Het probleem is dat nu de katten op de dekens gaan liggen en erop plassen en poepen waardoor we ze weer moeten wassen voordat we ze kunnen gebruiken.

De andere ruimte is voor medicatie en een klein laboratorium met alle nieuwe machines die gedoneerd zijn.

Even terzijde, we willen Karen Michalski en IDDEX heel erg bedanken voor de donatie van de Laser Cyte en de dierenarts test, met deze machines hebben we een van de best uitgeruste praktijk van de hele omgeving. We zijn ook nog bezig om een X-ray machine te krijgen, uitgebreid met twee ultra sound machines is het geheel compleet.

Dan komt er een cemente vloer bij de ingang om alles wat netter en mooier te maken.

Vorige week was ik op vakantie en ben ik terug gekomen met een hele lieve podenco Chocolate genaamd. Kunnen jullie je herinneren dat ik had gezegd dat we geen podeco's kunnen redden omdat we geen adoptanten voor ze hebben. Nu hebben we dus een probleem want terwijl ik op vakantie was ontving ik een telefoontje van slecht behandelde en verwaarloosde dieren, podenco's en paarden. Ik ben er geweest maar we kunnen de foto's nog niet publiceren. Toen ik de dieren daar zag wilde ik ze allemaal redden. Dus we hebben gewoon jullie hulp nodig om ze te herplaatsen en voor de paarden hebben we ook hulp nodig. We moeten dus gewoon beginnen met het plaatsen van podeco's.

Dat was het dan weer voor dit moment, kusjes en likjes van Fermin