10/26/2014

Weer een reis van hoop


En weer een volledig gevulde truck, gevuld met honden, en weer Simonetta en ik, weer een vrijdagmiddag na het werk en weer een nieuw transport. Op de weg terug uit Italië hadden we wat problemen met de truck dus waren we langs de garage gegaan, we dachten dat het gerepareerd was  maar toen we bij San Sebastian aankwamen begonnen de problemen weer. Ik wilde het zeker weten en belde de garage, en na drie uur en een rekening van 900 euro konden we verder gaan met onze reis. De truck was niet helemaal goed gerepareerd maar ze zeiden dat het veilig was om door te rijden, de eerste stop Bordeaux,  Parijs, Compiegne en dan Nederland. Laat en uitgeput maar alles was OK, het was zo goed om zo veel blije mensen en zo veel blije dieren te zien. We hebben al zo veel transporten gedaan en beginnen er al aan gewend te raken, maar dit is echt heel prachtig en ook precies de reden waarom we dit doen, wij redden dieren omdat jullie er zijn om ze te adopteren. Dank je wel en ga vooral door, ik vind het zelfs leuk om te rijden zelfs al is het vermoeiend.
Ik weet dat we een hoop doen momenteel, veel gevallen van mishandeling rapporteren en ik weet dat jullie er allemaal erg trots op zijn, maar we hebben jullie hulp nodig, de situatie begint nijpend te worden. Je hebt kunnen lezen over al onze gevallen van dieren die gered zijn en hoeveel het er dagelijks zijn maar we kunnen dit niet zonder jullie financiële steun. Willen jullie alsjeblieft vandaag nog doneren, we hebben jullie hulp nu nodig want we moeten anders stoppen met al die gevallen op te nemen.  Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal, Fermin.