10/03/2014

Samenvatting: 3 pure podencos en een halfbloedje

One of the uncounted mails to Scooby...

Fermin, het spijt me dat ik weer meer zorgen voor je heb, ik weet dat je al genoeg hebt vanwege de perfecte situatie in Murcia, dus luister alleen naar dit geval en als het echt niet kan, dan kun je gewoon deze sms verwijderen en nee tegen me zeggen, zonder dat ik het je kwalijk neem.
In het kort, een paar weken geleden hoorde ik dat er een mishandelde vrouw was, die was mishandeld door haar partner, die haar een mes tussen de ribben had gestoken. De man zelf heeft een straatverbod maar zijn zonen wonen nog steeds bij het slachtoffer van het geweld, en het zijn een stel wilden, net als de vader.
De vrouw had 30 honden, waarvan er nu nog 11 geplaatst moeten worden, 4 ervan zijn podencos. Ik schrijf je dus vanwege de podencos, er zijn er 2 van 8 maanden, een van 5 jaar en een podenco halfbloedje. Alleen als het echt uitkomt en je iets voor deze dieren kunt doen, laat me het dan weten.
De vrouw heeft ..., als je wilt geef ik haar je telefoonnummer of je email, of dat van de Protectora.. of niet.. Ze is buitenlandse en heeft niemand in Spanje. Ze geven haar een kleine toelage van 420 euro omdat ze slachtoffer van huishoudelijk geweld is gedurende een jaar, en van dit geld en wat ze verdient met schoonmaken moet ze rondkomen, dus ze moet de dieren herplaatsen.
De andere 7 honden die ze nog heeft zijn mixhonden, ik zal de rest van mijn contacten ook benaderen, die eveneens allemaal vol zitten, maar ach, ze doen wat ze kunnen.
Groetjes.