10/03/2014

Galgos die dringend hulp nodig hebben 2: de moeder en de pups



Blij in de wetenschap dat Blanca was verlost van haar tumor en goed verzorgd werd, ging ik terug naar de familieleden van de eigenaar, die, zoals ik vertelde, voor de galgos zorgden terwijl de eigenaar in de gevangenis zat,  maar zonder de financiele middelen om voor de nodige dierenartszorg te kunnen betalen.  Opnieuw trof ik daar een prachtige galga, heel zachtaardig en die, ondanks dat ze net moeder was geworden, zich heel lief naar me opstelde, en ze had drie prachtige galgo pups, een met tijgerstrepen en twee in champagnekleur, absoluut hele mooie pups. Ik kan niet zeggen dat ze ondervoed waren of te licht van gewicht maar ze hadden nog geen enkele veterinaire zorg ontvangen. Ik heb ze op een holletje meegenomen naar de residencia, want ik wilde het gezicht van Cobie zien als ze deze schat in mijn auto zou zien. Nou, ik wou dat ik er een foto van had genomen van de blik op haar gezicht.
Dus nu leeft deze familie op een schone plek, ze worden verzorgd, zijn ontwormd en goed gevoed, dankzij Scooby, dus nu vraag ik om jullie hulp om de kosten te dekken die deze actie weer tot  gevolg heeft.