8/22/2012

De woede die blijft.. veterinaire cases die dringend hulp nodig hebben.

Deze keer ga ik jullie lastig vallen, ik weet het,  we hebben jullie hulp nodig. We zullen alles doen om deze dieren te helpen maar we hebben jullie steun nodig om dat te doen. Een paar regels voor elk geval maar ik zal binnenkort met een uitgebreide versie komen per dier.
Aida
Een Doberman gevonden in Cigales. Hij heeft een chip dus we gaan zijn eigenaar aangeven bij de politie voor verwaarlozing en doorlopende mishandeling. Hij heeft natuurlijk verzorging nodig  en ik zal maar niet zeggen wat ik denk van zijn eigenaar want anders kom ik zelf in de bak.

Kelly
Werd gevonden nadat ze was aangereden, ze heeft al een operatie achter de rug maar ze heeft er nog een nodig. Ze heeft nieuwe platen nodig omdat deze gevouwen moesten worden om haar poot te redden.

Dwarf
Dit is een galgomix die me sterk deed denken aan een stel die we een aantal jaren geleden hebben gered, en dat waren er zeven, dus vandaar de naam. Zoals je kunt zien, nog een die aangereden is en nog een dure operatie om de poot te redden.

Silvia
Deze hebben ze aan onze poort vastgeboden achtergelaten met een kapotte poot, maar gelukkig waren er getuigen en we hebben de nummerplaat van de auto dus dit wordt wederom aangifte bij de politie van mishandeling en verwaarlozing, maar voorlopig wordt dit weer een dure operatie.

Dit is slechts een rijtje van onze meest dringende gevallen, als je een van hen zou kunnen helpen, doe dat dan alsjeblieft en geef aan voor  welke hond  je donatie bestemd is.  Dank je wel vanuit het diepst van mijn hart en let wel: ik zal voor elke hond een uitgebreid artikel schrijven.
groeten, Fermin