10/21/2015

En toen gingen we naar Murcia


Zoals altijd ging ik daar naar toe om te genieten van de zon en het goede eten. Maar ook wilde ik graag wat vrienden bezoeken. En ik kwam in contact met Marina van Bullas. Toen we aan het praten waren gebeurde er wat. Iets wat ik later zal vertellen in een andere update. En ik ontmoette Raquel en ook het gesprek met haar zal ik in een later update vertellen. Maar nu zal ik eerst het gesprek met Maria van Mazarron vertellen. Zij is degene die galgo's en podenco's voor ons redt in de regio Murcia. Deze keer vroeg ze onze hulp. Zij is het type mens dat graag alle honden redden. Maar triest genoeg zal ze binnenkort haar rijbewijs verliezen en kan dan niet meer overal naar toe rijden om zwerfhonden eten te geven. En daarom vroeg ze ons om haar te helpen en de honden naar Scooby te brengen. En natuurlijk doen we dit. Cristina is gisteren met de bus naar Murcia gereden om 30 mixen en een aantal podenco's, kruising podenco's en 2 galgo's op te halen. Dat is ook verder beschreven in een andere update. Er waren ook nog 2 hanen die we hebben meegenomen. Allemaal hele speciale dieren en allemaal hebben ze dringend een huisje nodig. Een aantal zijn heel angstig en we zullen deze in een verschillende updates beschrijven omdat we die in de schijnwerpers willen zetten. Een aantal was zo angstig dat ze op me gepoept en gepiest hebben en zelfs een die me heeft gebeten. Allemaal uit angst. Gelukkig niets serieus en ik heb nog steeds 2 handen en 10 vingers. Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal.