10/20/2015

Bedankt,



Enkel en alleen bedankt, een groot dank je wel, duizend en duizend maal dank aan jullie. We kunneniet dankbaar genoeg zijn naar jullie allen, voor zoveel redenen. Bedankt voor het adopteren van onze honden, bedankt voor het adopteren van onze katten, bedankt voor jullie ondersteuning, bedankt ook voor wanneer we onderweg zijn met ons vervoer, velen van jullie naar ons toekomen met koffie, zoetigheden en nog vele andere dingen om ons, de chauffeurs, te steunen. Ook een hartelijk dank je wel, omdat als we aankomen op onze laatste bestemming jullie ter plekke zijn om allerlei goederen te doneren: voedsel, bedden, wasmachines, dekens, etc..etc..etc.. Wanneer we terugkomen met de bestelbus bepakt met al deze goederen voor onze dieren, voel ik me heel gelukkig. En dan denk ik altijd: okay, ik moet al deze gulle mensen bedanken, maar na afloop moet ik zoveel dingen doen en dan vergeet ik het altijd, maar vandaag is de dag, dank jullie wel! We kunnen gewoonweg niet bestaan zonder jullie hulp. Kusjes, likjes en knuffels van al onze dieren.
Fermin.