10/12/2015

Blanca

Weer een redding, bijna weer een andere tragedie. Haar naam is Blanca, duidelijk vanwege haar zwarte velletje, dat is een hele slechte grap, ik weet het. Oké een deel van haar geschiedenis heb ik jullie eerder verteld, want zij is de moeder van de pups die we deze zomer hebben opgepikt, weet u nog hoe we haar probeerden te vangen met de vangkooi, met een verdovingspijltje, we hebben alles uit de kast gehaald en kregen haar maar niet te pakken... hoe dan ook, ze maakte de fout een omheinde tuin binnen te lopen en daar werd ze gevangen, kijk alsjeblieft naar haar, haar gezicht, haar lijf, haar ogen... haar ogen zijn waarlijk tekenend voor de horror, ze is echt dood- en doodsbang, als je haar aanraakt begint ze te trillen, dit is echt een schande maar helaas hebben we al veel honden zoals haar gezien... ik heb geen idee wat de jagers haar kunnen hebben aangedaan maar jullie mogen er vanuit gaan dat wij ons uiterste best gaan doen haar te helpen weer vertrouwen in de mensen te krijgen, ik zal haar in mijn roedel introduceren en beetje bij beetje zal het beter met haar gaan. Opnieuw treurige, zeer treurige kusjes, likjes en knuffels, van Fermín 

https://www.youtube.com/watch?v=k39vBh9IIuc