2/07/2015

Hallo mijn beste vrienden we hebben jullie hulp nodig!



Ik heb er een tijdje zorgvuldig over nagedacht hoe we dit moeten brengen en ik er niet van overtuigd of we het publiekelijk moeten maken. In ieder geval wil ik jullie uitleggen over onze Scooby manier van denken en zoals ik er zelf ook overdenk maar natuurlijk moet het altijd in het Scooby bestuur besproken worden.
We zijn hier om de dieren te helpen  en alleen voor de dieren. Waar een dier in nood is zullen we er zijn  en helpen als we kunnen. Dit is ook de reden dat we het asiel in Palencia hebben overgenomen. Ondanks dat we weten dat het weer een enorme hoeveelheid extra werk is en het een asiel is vol met honden waar een huis voor gezocht moet worden. Het is tenslotte niet niks; eigenlijk gekke werk om een contract te sluiten en een asiel dat al overvol zit over te nemen alleen al al het extra werk. Er zitten daar 155 honden en de omstandigheden waarin ze zitten zijn afschuwelijk. Maar ja we moeten nu denken aan de dieren en daarna denken we wel over de rest zoals het geld en gouden mandjes etc etc.

Als jullie ons een beetje gevolgd hebben de laatste tijd dan hebben jullie gemerkt dat we bijna iedere dag te maken hebben met drama’s van o.a. gebroken poten en  op dit moment zijn er  5 honden met dit probleem. Maar natuurlijk redden we ze en daarna denken aan hoe we de problemen oplossen, dit is nu eenmaal Scooby en zo denke we er hier over. Wij staan niet toe dat er ook maar een galgo of podenco afgemaakt wordt zolang we ze kunnen helpen. Als er paarden in nood zijn redden we ze en daarna denken we over hoe we ze moeten eten geven. Ik kan er niets aan doen maar zo denken we er over. Onze financiën zijn momenteel niet zo goed en eerlijk gezegd heb ik eraan gedacht om onze reddingsacties stop te moeten zetten hierom maar ik kan het gewoon weg niet en daarom vraag ik help ons om ons werk voort te zetten.
Willen jullie kijken naar onze onderstaande links en hopelijk willen jullie er een kiezen zodat wij ons werk kunnen voortzetten.
Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal
 Fermín


Een van onze dieren adopteren:  http://www.scoobymedina.org/nl/adoption/index.html