7/31/2014

Wat ik gister aan het doen was – Bonny en Clyde update



OK, we gingen naar Salamanca, Dani, Hesse en ik om te proberen Clydie te vangen (het zijn trouwens allebei vrouwtjes), we gingen met ons verdovingspistool, hebben echt alles geprobeerd en konden mevrouw niet te pakken krijgen, ze is te slim voor een vangkooi, ze is zelfs in staat om van buitenaf het voedsel met haar poot eruit te krijgen.  Ze zat in een gebied dicht bij zigeuners, waar we al een skelet van een galgo hadden gevonden aan een touw, dus je kunt je er iets bij voorstellen. Terwijl Dani en Hesse haar probeerden te vangen ging ik naar het politiekantoor om een fret op te halen die gevonden was, en daar lieten ze me zomaar een uur wachten, wat ik echt onbeleefd vind en een gemis aan respect voor mij, en daar kregen we ook nog een klein kitten dus drie dieren in een dag en het is bijna iedere dag hetzelfe verhaal. De situatie in Salamanca begint onmogelijk te worden, we redden daar een groot aantal dieren en terwijl we dat doen, lijkt het dat de mensen van Salamanca niets van ons werk weten en liever locale organisaties steunen dus ik denk dat er een kans in zit dat we Salamanca inruilen voor Salmantinos, en dan moeten we dus wel supporters vinden daar, want het is erg irritant dat als we iets daar willen doen, we moeten rekenen op de hulp van vrijwilligers bij El Hocico omdat we niet onze eigen vrijwilligers ter plaatse hebben, zelfs als we daar het meeste werk doen op het gebied van dierenopvang.

In ieder geval, om even terug te komen op wat echt belangrijk is, we blijven proberen haar te vangen, eens kijken wie er slimmer is, zij of wij. Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal, Fermin

Voor de verandering eens goed nieuws: de eigenaar van de fret is boven water.