7/13/2014

De dingen die me gelukkig maken deel 2



 Ik ben absoluut verrukt omdat mijn school werk er op zit en mijn vakantie begint. Dit jaar was absoluut een uitputtingsslag en ik begrijp dat jullie je nu afvragen waar ik het over heb en dat het jullie niet interesseert dat ik vakantie heb maar ik wilde het even met jullie delen. Ik geniet als ik onze geadopteerde dieren zie en ik vind het geweldig. Ik ben heel blij dat Chocolate een familie heeft gevonden en ik ben ook heel blij dat de voet van Christiane aan het genezen is. Er zijn zoveel kleine dingen in het leven die me blij maken dat ik dit graag met iedereen delen. Het maakt me gelukkig om de zon iedere dag op te zien komen  en dat ik vorige week zaterdag een gezellig etentje had met vrienden bij mij thuis. Alhoewel ik eindigde met niet zulke hele goede alcoholische condities. Maar het was thuis dus ik hoede niet te rijden. Ik ben blij om te zien dat onze hondjes op transport gaan want dat betekend dat ze een nieuw thuis krijgen.

Kusjes, likjes en knuffels van ons allen

Fermin