7/28/2014

De Scooby manier van leven



Ik ga jullie vertellen over hoe wij met het hele bestuur denken over dierenwelzijn,  ik doe het wel maar weet zeker dat jullie de tekst al kennen, oke nu ga ik jullie vertellen over onze geliefde gehandicapte honden Aaron, Rachel, Faith, Joya en het mannetje zonder naam, ze kwamen naar Scooby met verscheidene problemen, voornamelijk botbreuken maar niet alleen dat, en wat hebben wij gedaan, wel meteen hun pootjes geopereerd, zonder ons af te vragen hoeveel dat ging kosten en of we het ons konden veroorloven of niet, ok e, hun pootjes zijn nu zo goed als geheeld, we moeten nog eens opereren en Röntgenfoto’s maken en dat soort dingen en nu is de tijd daar dat ik jullie vriendelijk vraag of jullie zo aardig zouden willen zijn om een kleine bijdrage te geven voor de enorme uitgaven die we aan hen hebben gehad, ik ga nog eens op de hoek van de straat staan bedelen een dezer dagen,  nee ik weet zeker dat jullie ons gaan helpen, trouwens we zullen jullie op de hoogte blijven houden van hun situatie op onze website en Facebook pagina, dit is wie wij zijn, eerst de dieren, later het geld, we doen hier geweldig werk, ik ben echt apetrots op het hele Scooby team en nadat we ons werk publiek gemaakt hebben is het ergens jammer maar we hebben geld nodig om de boel draaiende te houden en meer en meer dieren te helpen, wel we hebben het geld allemaal nodig om te kunnen overleven. Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal. Fermín