4/27/2014

Paarden, paarden, paarden



Ik hou van alle dieren maar het is duidelijk dat ik het ene dier leuker vind dan het andere. Het kan zijn omdat ik vind dat het ene dier meer heeft geleden dan het andere, in ieder geval ben ik gek op galgo's en paarden. Dus nu dat we de faciliteiten hebben zitten we er serieus over te denken om meer paarden en ook andere dieren op te vangen bij Scooby zodat het een echt toevluchtsoord wordt. Maar om dat te realiseren hebben we veel geld nodig om de rekeningen te betalen maar ook omdat we meer mensen moeten aannemen. En vooral voor de dierenartskosten en dat is niet goedkoop.

Op dit moment moeten we 2 ezels, 2 paarden en 2 pony's castreren en natuurlijk moeten ze alle zes worden gechipt. Dit is een kosten plaatje van zo'n 8 a 9-honderd euro en daarom vragen we jullie om ons hiermee te helpen.

Ik vraag jullie om ons te helpen met deze factuur maar ook hebben we een lange termijn plan nodig. We moeten geld inzamelen onder paarden- en ezelmensen maar ook  van mensen die geld willen doneren voor alle dieren anders dan honden en katten. We zijn op zoek naar mensen voor ons team die zich voor deze dieren willen inzetten. Meeste mensen weten dat alle mensen die betrokken zijn bij Scooby besmet zijn met het Scooby virus vwb de honden en katten maar nu zoeken we mensen die besmet worden met het Scooby virus voor alle dieren. We hebben de ruimte en de mogelijkheid wat we nodig hebben is het geld. Laten we met z'n allen op zoek gaan om het te vinden.
Vast heel erg bedankt.

Kusjes, beetjes en liefdevolle knuffels

Fermin