4/04/2014

Verschillende dingen die me kwaad maken.



Ik zal beginnen met jullie te vertellen over verschillende dingen die me kwaad maken, ik weet zeker dat er zoveel zijn dat ik genoeg heb voor verschillende edities, maar dit is een begin.
De eerste kwestie is: al de mensen die denken dat we voor het welzijn van de dieren aan het werk zijn omdat we niets anders te doen hebben.
Er zijn een hoop domme mensen die hun hersens niet gebruiken, die denken dat wij blij worden van het feit dat er meer mensen zijn die honden achterlaten omdat we dan door kunnen gaan met onze organisatie. Dit heeft niets te maken met mijn hoe ik er over denk want iedereen die me een beetje kent weet dat ik om dieren geef maar dat ik vooral graag alleen om mijn eigen dieren zou willen geven, en niet voor alle dieren die elk jaar in de steek worden gelaten. Ik zou echt liever ieder weekend naar het strand gaan dan vermoeiende transporten door Europa te maken om ze te redden, maar we kunnen nu eenmaal niet anders omdat het er zoveel zijn.... in deze wereld moeten we blijven werken, ergens is er een interview met mij van een paar jaar geleden en daar zei ik dat ik het liefst de opvang zou willen sluiten, maar inmiddels is het alleen maar groter en groter geworden.
De tweede kwestie is dat ik soms politiek correct moet zijn, en dus niet kan zeggen wat ik werkelijk wil zeggen, ik zit al sinds eeuwen in dit wereldje van galgos en dus ken alles en iedereen en soms zou ik wel hardop willen schreeuwen maar dat mag niet van Christiane, die Duits is en erg correct. Maar op een dag.....
Kussen en liefhebbende likjes, Fermin