9/04/2012

Moeder en zoon


Hallo, hallo.. hier ben ik weer want ik wilde jullie Sara en Zeus voorstellen! Misschien ben ik dit keer wel een beetje lang van stof, maar ik probeer het te beperken, en ik wil jullie wat dingen vertellen, dingen waarvan ik eigenlijk niet wil dat ze bekend zijn. In ieder geval, pas geleden vertelde Sabine, onze Duitse vrijwilligster dat ze hier zou willen blijven om voor ons te werken en ik dacht dat ze gek was geworden, echt compleet idioot om een vaste baan in Duitsland op te geven voor de onzekerheid hier van het werk zoeken en daarnaast dan vrijwilligerswerk voor Scooby doen. Maar ik moet eigenlijk bekennen dat na een hele zomer werken hier, dat ik besef dat mij hetzelfde gebeurt, dat het enige waar ik echt blij van word is om dieren als Sara en Zeus te kunnen redden. Eigenlijk wist ik dit al een beetje maar het is weer eens bevestigd. Het is jammer dat ik een hypotheek moet betalen, anders zou ik al mijn tijd hier bij Scooby doorbrengen, dus, als iemand bereid is mij een salaris te betalen om hier te blijven, daar zou ik een blij mens van worden!


In ieder geval, afgezien van deze bekentenissen, Sara en Zeus zijn moeder en zoon en zijn gevonden langs een rivier in de provincie van Valladolid, de stenen ontwijkend die de jeugd van het dorp naar hen wierpen. Het zijn echte schoonheden, Sara is glanzend zwart en Zeus is een gemberkleurig puppy van rond de 4 maanden. Hoe ik weet dat ze moeder en zoon zijn? Dat is niet zo moeilijk want ze wijken niet van elkaars zijde en af en toe geven ze elkaar kleine likjes. Het zou heel mooi zijn als iemand ze samen zou kunnen adopteren want ze kunnen het heel goed met elkaar vinden, en Zeus is nog zo jong, nog niet eens een puber en dat is toch de tijd dat ze onmogelijk te hanteren zijn en ruzie maken met de ouders.. of is dat alleen zo met mensen? Ik heb geen idee, het enige wat ik weet is dat ze nu hier zijn en binnenkort in een van jullie huizen. Ze kunnen het vast met de hele wereld vinden.
Groeten
Fermin

GOOD NEWS: BOTH ARE ADOPTED MEANWHILE!!!