3/17/2015

We stellen u voor aan: Mini-Mini


Terwijl we wachten op het uiteindelijke resultaat van onze dierenarts, wil ik hierbij onze kleine opa aan jullie voorstellen. Hij is gevonden in Matapozuelos, en hij moet vrij oud zijn want hij heeft nog maar twee tanden. Onze dierenartsen kijken hem na want zijn kaak is gebroken en hij moet gecastreerd worden, omdat hij in een nacht maar liefst twintig keer zijn territorium heeft gemarkeerd in mijn huis. Ik snap het wel, er zijn zoveel nieuwe luchtjes in mijn huis voor een dappere hengst zoals hij. Het is een heel vreemd geval want hij is gechipped, en toen we de eigenaar traceerden was het een fokker uit Aranjuez en die schijnt de hond aan iemand hier in Medina del Campo gegeven te hebben. Ik geloof niet dat hij bij een dierenarts is geweest om ingeent te worden dus we moeten het hele protocol volgen. Maar het ziet er naar uit dat dit kleine stumpertje gebruikt is om mee te fokken zonder op zijn gezondheid te letten en toen de fokker hem niet meer wilde, eindigde hij zwervend op straat. Kusjes, likjes en vooral veel liefde van al onze honden, galgos, podencos, katten en natuurlijk onze boerderijdieren en vergeet niet vandaag te doneren want zonder jullie hulp kunnen we dit werk niet voortzetten. Fermin




Een van onze dieren adopteren:  http://www.scoobymedina.org/nl/adoption/index.html