3/18/2015

Het breekt mijn hart


We zijn weer naar Merida en Jerez gegaan om honden op te halen, sommigen uit het asiel van Gesser en sommigen van verschillende Galgueros, tot hier klopt alles nog. Alles was goed totdat ik erachter kwam dat 4 galgo's van de Galgueros niet zouden komen, omdat de Galgueros niet konden wachten en ze de honden gedood hebben, vervloekte Galgueros. Ik kan dit echt niet bevatten, we doen ons best, de opvang is vol en we moeten er nog veel meer zien te redden, want als we dit niet doen, dan worden ze vermoord. We hebben jullie nodig om honden te adopteren, we hebben simpelweg de ruimte niet meer en we hebben ruimte nodig omdat er nog steeds Galgo's op ons wachten in Murcia, Jaen, Sevilla en Malaga. Ik heb met Maria gesproken en zij heeft me hetzelfde verteld, tenminste twee of drie van hen zijn al gedood en dat breekt werkelijk mijn hart. Alsjeblieft, deel dit bericht zoveel mogelijk, zeg het voort dat we ruimte moeten maken in onze opvang opdat we in staat zijn om meer honden te kunnen redden. Dank jullie wel, ik weet zeker dat jullie je best zullen doen, we hebben opvang/adoptieplekken nodig, geld voor voedsel en medicijnen.  Kusjes, likjes en knuffels van al onze dieren: Galgo's, podenco's, alle andere hondenrassen, katten en al onze andere dieren van onze opvang. Fermin.