9/10/2014

Iets persoonlijks.


Ik wil jullie graag wat vertellen over mijn leven. Ik wil jullie laten zien waarom ik nog steeds werk aan dierenwelzijn. Ondanks alle problemen die we ondervinden, de stupiditeiten waar we mee te maken hebben voornamelijk veroorzaakt door mensen die zogenaamd aan onze kant zouden staan. De echte motivatie laat ik jullie zien met deze foto's. Deze twee honden van Bullas, de ene is Scarlet een podenca en een galga, genaamd Alcorza, zij is doof. Ze begint me nu pas te vertrouwen. Als ik rondloop komt ze voorzichtig achter me aan en geeft me likjes aan mijn hand. En wat nog interessanter is voor mij, is dat ze begint te spelen met speeltjes en vernielt dingen uit plezier. Gelukkig niets bijzonder maar het toont aan dat ze gelukkig is. En Scarlet, de podenca heeft van mijn bank haar kasteel gemaakt en kan daar rustig 12 uur achter elkaar op liggen genieten. En s'morgens als ik opsta weet ze dat ze naar buiten moet om te plassen en dan nog kijk ze me aan alsof ze zeggen wil laat me hier toch lekker liggen. Het is lang geleden dat ik met Scooby begon en ik ben er nog en zij zijn mijn motivatie. Het is persoonlijk maar ik wilde dit graag met jullie delen.

Ik weet dat we momenteel heel veel rapporteren over mishandeling- en verwaarlozingszaken en ik weet dat jullie trots zijn op ons maar we hebben jullie hulp nodig. De situatie is momenteel erg moeilijk. Jullie hebben gelezen over alle reddingsacties die we dagelijks uitvoeren maar zonder jullie financiele hulp kunnen we dit niet doen. Alsjeblieft doneer vandaag want we hebben jullie hulp nu nodig anders kunnen we dit niet meer doen.

Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal.

Fermin