9/16/2014

Bullas 6


Hallo allemaal, het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb, ik ben echt heel druk geweest maar voor Christiane heel erg boos op me wordt geef ik jullie een update want er is echt een hoop nieuws te vertellen. Ik geef jullie eerst een update over Bullas, de rechtszaak loopt  gewoon zijn gang, met de dieren gaat het gelukkig steeds beter. De merries moeten al bijna bevallen, de fretten doen het goed en de honden doen het uitstekend, jullie weten misschien wel dat we een aantal schapen, geiten en een varken daar hebben gelaten, en die worden nog steeds door ons verzorgd en ik wil een ding heel duidelijk maken: de enige organisatie die tot nu toe iets gedaan heeft om de dieren te helpen is Scooby. Ik zeg dit omdat ik weet dat er een aantal organisaties zijn die geld hebben opgehaald om de dieren te helpen maar tot nu toe zijn wij de enige die echt iets doen. Met de onmisbare hulp van Juan Fran, een jongen van een jaar of 25, die heeft aangeboden de geiten, schapen en het varken eten te geven,  hij is onze speciale held, hij heeft geen baan momenteel en we betalen hem alleen de benzine voor de auto voor de ritjes maar dit item is mijn eerbetoon aan hem. Dank je wel Juan Fran, zonder jou zou dit niet mogelijk zijn!  We hebben de reuen van de vrouwtjes gescheiden, we willen niet nog meer pups hebben want er zijn er al een stel zwanger, en toen ik daar was heb ik echt vreselijke dingen gezien, zoals een put vol met dode honden, vooral galgos en podencos, en een kooi met afgesneden schapenoren. De dieren waren dood en omdat het oor het enige identificatiemiddel is hebben ze het maar afgesneden. Dit zeg ik omdat ik niet eens wil denken dat ze het afgesneden hebben toen ze nog leefden.  Dus nu hebben we nog een plek die onze zorg nodig heeft, in Bullas, Murcia, nog een opvang met nog meer kosten. Ik weet dat we er veel aan doen, we doen aangifte van veel gevallen van mishandeling  en verwaarlozing  en ik weet dat jullie trots op ons zijn daarvoor maar we hebben jullie hulp nodig want de situatie begint wat moeilijk te worden. Je leest over alle reddingsgevallen die we dagelijks doen en dat kunnen we niet doen zonder jullie financiele steun.  Alle donaties, het liefst vandaag nog, zijn van harte welkom en noodzakelijk anders kunnen we niet doorgaan met het werk wat we  doen.  Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal, Fermin