10/02/2013

Hallo Hallo Hallo



Het is een tijdje geleden dat jullie van me gehoord hebben en dat is omdat ik erg druk ben geweest deze zomer met leuke dingen, en niet zulke leuke dingen, maar eigenlijk was ik uiteindelijk praktisch blij dat ik weer aan het werk kon  gaan zodat ik me kon concentreren op jullie en de dieren.
Ik zal jullie vertellen over mijn zomer en de trip die we gemaakt hebben samen met Cristina, onze onvermoeibare vrijwilligster die heel veel van deze reizen maakt en ik wil haar daar voor bedanken want zonder haar zouden onze honden niet bij hun nieuwe huizen aankomen, dus dank je wel Cristina, maar ze is ook een van die mensen  die nergens bang voor is, ze maakt net zo snel een patio schoon als dat ze een nieuw dierenhok in elkaar zet. Maar laat ik jullie over de reis vertellen.  Alles is goed gegaan, zelfs met mij en ik had al een hele tijd niet meer zo’n trip gemaakt dus ik was wel een beetje bang dat het me niet meer zou lukken. Maar het lukte en ik voelde me fantastisch, ik was niet eens moe en ik was blij dat ik het nog kon. Op de terugweg was het vreselijk warm  en we stopten bij een tankstation in Belgie, met nze vrachtwagen zwaar beladen met voer, zoals altijd dankzij jullie gulle donaties. (Het voer op deze trip en de volgende kwam van Galgos Ardennes Bleue, dank jullie wel namens ons en onze honden!).
In ieder geval, we waren onderweg en opeens hoorde ik kloink, ik besteedde er geen aandacht aan, we vulden de tank en gingen verder en toen hoorden we ineens kloink, kloink, kloink… alsof er iets van de wagen gevallen was, gelukkig dat het op de terugweg was, dus wij eruit en kijken wat er aan de hand was, gelukkig was het niets ernstigs, alleen de uitlaat was eraf gevallen, dus we lieten het afkoelen en probeerden een manier te vinden om de uitlaat weer vast te maken. Alleen hadden we een klein probleem want met mijn buik(je) paste ik niet onder de truck dus Cristina moest het doen, maar gelukkig kreeg ze het voor elkaar en als bewijs hebben we foto’s, met de uitlaat vastgemaakt en dus konden we terug, weer een trip en weer een grote groep honden in hun nieuwe thuis. Tot zover voor vandaag. Kussen, hugs en liefdevolle beetjes, en vooral bedankt dat jullie er zijn! Fermin