10/20/2012

Mijn hart breekt

 Ik wou dat ik jullie nooit had hoeven te vertellen wat ik jullie nu moet mededelen, maar vooruit,  Lillyfee is niet langer bij ons;  ze heeft de laatste trein genomen naar een plek waar je niet wordt aangereden door treinen, waar wij mensen  geen baas zijn maar vriendjes, een plek waarvan ik niet zeker weet of die bestaat maar als ie er is, dat is waar Lillyfee nu is. Na de enorme klap door de trein, bleek dat de huid aan een kant necrotisch was, en toen Enrique begon met schoonmaken werd duidelijk dat vanaf haar middel het hele lijf aan de achterkant necrotisch was waardoor we de gehele huid hadden moeten verwijderen. En gezien de geringe kans op overleven door de overige problemen hebben we besloten om haar in te laten slapen door het toedienen van wat meer verdoving. Dus dat is wat we gedaan hebben, alleen met haar welzijn in gedachten. Ik vind het altijd vreselijk om een dier te moeten laten inslapen maar het lijkt wel alsof ik het met Lillyfee nog net even erger vond. Misschien klinkt het vreemd maar ik had haar gered en voelde een sterke band met haar, meer nog dan met andere dieren. Ze was goedaardig en lief, zelfs met alle pijn die ze gehad moet hebben, ze klaagde nooit en ze was gek op kip, en ze begon te kwispelen met haar staart als teken van dankbaarheid.  Dus, een erg trieste dag voor ons allemaal bij de Scooby familie, en zoals ik altijd zeg: er is weer een dier heengegaan zodat mijn vriendin Maribel Mirinigo voor hem of haar kan zorgen zoals alleen zij dat kan.
Ik weet dat er mensen zijn die geld hebben overgemaakt speciaal voor de operatie van Lillyfee, en omdat we nu geen operatie hebben uitgevoerd, kunnen we dit geld teruggeven of we kunnen het gebruiken voor de operaties van Branko en Timmy. Branko hebben we vandaag opgehaald en die moet aan z’n heup worden geopereerd en Timmy aan zijn kruisbanden, dus wat jullie willen. Als je wil dat we het geld terugsturen, stuur ons dan een mailtje en we maken het in orde.

Met trieste groeten,
Fermin
p.s. als je snel van streek raakt, kijk dan svp niet de foto’s ¡