3/30/2017

RUBENS, een in een miljoen


Hallo, ik ben Rubens en ik ben een in een miljoen! Letterlijk, ik ben een in een miljoen galgos die de laatste 20-30 jaar zijn gefokt. Een schokkend getal nietwaar? Ik ben het er mee eens, dus ik kan jullie niet kwalijk nemen dat ik je tot nu toe nog niet ben opgevallen.
Ik ben geboren in 2011 en ben gebruikt als een jacht gereedschap door mijn vorige baas, tot hij nieuwe en beter gereedschap kreeg en mij niet meer nodig had. Hij dumpte me bij de Scooby opvang een jaar geleden, en ik moet zeggen dat het leven hier best goed is! Ik krijg eetbaar voedsel, ik heb ruimte om te spelen met mijn vierpotige vriendjes en zo af en toe komt er een twee-benig vriendje langs om me te knuffelen en een stukje worst te geven. Dus ik klaag niet, echt niet. Ik ben best gelukkig hier.
Maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het leven zou zijn buiten de patio waar ik zit. Ze zeggen dat er vers gras, bomen en water is om in te spelen, een zacht warm bed om in te slapen en heel veel twee-benige vriendjes om me te knuffelen en me wat lekkers te geven.  Dat lijkt me een droom die uit komt. Een goede droom. Niet zoals de slechte dromen die ik nog steeds heb over mijn vorige baas, waar ik moest slapen in een donkere tochtige schuur en waar ik moest rennen tot ik niet meer kon. Ik heb liever de goede droom.. en misschien wordt die goede droom ooit wel een keer waarheid. Ik hoop het echt…
Hier ben ik in een video, ik werd net wakker dus was nog een beetje slaperig :