7/04/2011

Meer dan 200 Galgos.....

Meer dan 200 Galgos wachten op U bij Scooby. Zoals ik al verwachtte hoofdzakelijk door de
reddingen in Sevilla niet zo lang geleden, hebben we nu een hoop Galgos die hier echt weg moeten,
om meer speficiek te zijn ongeveer 250, reutjes en teven,dus er zijn er zo veel meer dan ik
hier in het opvangcentrum zou willen, we moeten ze allemaal een nieuw huis geven, hoe eerder hoe beter.






De waarheid is dat behalve om een plek te maken voor anderen, dit ook een noodzaak is om te overleven. 260 Galgo's sommigen in zeer slechte conditie en met een enorme eetlust, ik weet zeker dat u allen begrijpt dat we geen kippen hebben om ze te voeren, en we brood en hondenvoer nodig hebben om ze te eten te geven.



U snapt, zonder twijfel dat onze onkosten de pan uit rijzen en we moeten het aantal honden in onze opvang heel snel naar beneden brengen. Dus als iemand van U weet of er iemand in Uw omgeving 1 of 9 Galgo's wil adopteren, vertel ze van ons en laat ze contact met ons opnemen.



We hebben op dit

moment gewoon te veel honden, ze produceren ook heel veel hondenpoep en ook dat moet opgeruimd worden elke dag. Ik heb U dit al eerder verteld denk ik, maar ik zal het nogmaals doen:

Het gekste van het werk wat we doen hier is dat we de hele middag als ezels werken om het eten voor onze honden klaar te maken en de volgende ochtend moeten we weer als idioten werken om hetzelfde voedsel, maar dan heel vies ruikend weer op te ruimen, er aan de andere kant uitkomend. Eens te meer een reden om heel snel het aantal honden bij ons in de opvang te verminderen.



Minder honden betekent minder eten en dus ook minder hondenpoep om op te ruimen, geproduceerd door honderden honden de volgende dag. De waarheid is echter dat niets van dit alles kan gebeuren zonder Uw hulp en hiervoor zijn we U ontzettend dankbaar en zo ook al onze dieren.

Fermin