5/29/2011

Man, man, man

Ik ben er van overtuigd dat u hetzelfde gebeurt, u hoopt dat er een man in uw leven komt, ik weet dat u een man in uw huis hard nodig heeft, ze zijn zo schattig, en sexy ook, zo gespierd, nobel en een beetje maf, tenminste, degenen die bij mij zijn, ik weet dat ze soms de behoefte voelen hun gebied te markeren en dan zou je ze het liefst willen wurgen, maar uiteindelijk doe je dat nooit want je liefde voor hen is groter dan de problemen die ze geven.



Ze lopen af en toe een beetje stoer te doen, maar dat is ook onderdeel van het masculiene gedrag en tenslotte gebeurt dat bij mannen van alle soorten.



Als u geen man heeft, dan weet u niet wat u mist, we hebben er hier een hoop en ik weet zeker dat u ze allemaal zou willen adopteren, dus houd u niet in, u bent trots op de honden bij Scooby, dus laat het de hele wereld weten dat ze een Scooby dog nodig hebben, en beter nog, een mannetje, want Isabel in Sevilla heeft nog veel meer galgos klaar staan om naar ons te sturen, waarvan een groot gedeelte mannetjes zijn. Dus: laat een man in uw leven komen!

Groeten,

Fermin