10/04/2017

5 oktober is Vergeten Dierendag: WAT ALS...


“Wat als ik een schattige pup was, zou u mij dan adopteren?”
“Wat als ik een mooie poes was, zou u mij dan liefhebben?”
“Wat als ik een kleine Chihuahua was, zou u mij dan mee naar huis nemen?”
“Wat als ik een vergeten hond was, ...”

Vandaag is het Vergeten Dierendag, de dag waarop wij onze Vergeten Honden in de schijnwerpers zetten. En we hebben er een heleboel! Veel honden zitten al jarenlang bij ons in het asiel en zullen hier waarschijnlijk oud worden. Dat is niet eerlijk! Elke hond is een individu, elke hond is anders, elke hond heeft een heleboel liefde en vrolijkheid te geven. En elke hond heeft hetzelfde nodig: een thuis. U kunt niet alle honden van de wereld redden, maar u kunt er wel één redden. En die hond zal zielsveel van u houden. Dat beloven we.

“Wat als ik een vergeten hond was, DAN ZOU IK EVENVEEL VAN U HOUDEN!”

Wilt u meer informatie over een van deze honden, gaat u dan naar onze adoptiepagina:

En Scooby heeft natuurlijk een prachtige website voor al onze Vergeten Galgos, vergeet ook hen alstublieft niet!