11/27/2016

Vicio – “Hey pssst… Ik zal je een geheimpje vertellen!”



“Hey pssstt! Kom eens, ja kom eens dichterbij dan vertel ik je een geheimpje!”
- Okay, ik ben er, vertel eens !
“Ik zal het vertellen maar dan moet je me eerst over m’n buik aaien.”
- (Ik aai m over zijn buik..)
“Hmm ja, dat is lekker ! Ik vind het heerlijk als je mijn buik aait! Niet stoppen, alsjeblieft niet stoppen!  Oh.. je bent gestopt…. Okay, wil je mijn geheimpje horen?”
- Ja, vertel nou.. ik ben heel nieuwsgiering nu!
“Mijn geheim is… dat ik geen geheim heb! Hahaha! Ik hield je voor de gek zodat je mijn buik zou aaien.. , hahaha..”
- Dat begrijp ik niet, waarom doe je dat?
“Omdat ik al een jaar bijna in de opvang woon en ik bijna geen special aandacht krijg . En zo krijg ik mensen zo ver om toch mijn buik te aaien.. en ik vind dat zo lekker.”
- Oh nee, ik vind het heel erg om te horen Vicio. Ik hoop dat je snel geadopteerd wordt.
“Ik ook, maar na een jaar begin ik te geloven dat ze me vergeten zijn.. Eh.. hallo??? Oh.. jij bent ook al weg en hebt me helemaal alleen gelaten weer ….”