12/04/2015

Haar naam is…


Ze is zwervend gevonden met haar drie pups, zover niets abnormaals, hier dan in ieder geval, en afgelopen maandag kregen we een telefoontje van een lokaal tv station die ons vroeg om daar heen te gaan met twee honden die we ter adoptie hebben. Dat doen we wel vaker, de laatste keer was ik er met Linda en Bruce dus deze keer leek het me een goed idee om de moeder en de drie pups mee te nemen, en dus moet ik jullie nu dit prachtige verhaal vertellen.
Ik ging dus naar dat televisiestation met de moeder en de drie pups, i kwas alleen dus ik nam ze mee naar binnen, ik droeg de pups en de moeder was lopend maar ik had in de gaten dat ze geen zin had om te lopen. Maar ja, ik had haast dus ik trok een beetje aan de riem en toen tilde ik haar op… ja en toen opende de kringspier en het leek wel alsof er een kraan open ging.. alles zat onder de poep,  het hele tv station, mijn jas, mijn broek.. ikzelf, en ik moest dus nog op tv verschijnen, en dus nu met een handdoek om de boel een beetje te verbergen.  Adopteer haar alsjeblieft, zelf ondanks dit kleine ongelukje is ze echt schattig, en de pups nog meer..  Moet wel zeggen dat hete en beetje stonk.. Kusjes, likjes en knuffels, Fermin