12/07/2015

Agapito


Ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe vriend, hij heet Agapito, het is een mannetje van nog geen jaar oud, wat problemen met zijn pootjes maar erg, erg lief. Hij zat bij de quarantaine kennels en zijn gejank om wat aandacht en liefde vielen me als eerste op. Zodra iemand langs zijn kennel loopt begint hij als een idioot te roepen om aandacht en dit gebeurde iedere keer. Hij had een heel slechte vacht en rare  tenen. Frank en Margie zorgden voor zijn vacht en we gaan zien wat er aan de hand is met zijn tenen, maar ik kon me niet inhouden en de tweede keer dat ik zijn gejank om hulp hoorde, heb ik besloten hem als pleegkind om te nemen dus nu zit hij in mijn groep met de nieuwe twee podenca’s, waar ik jullie een volgende keer over zal vertellen.  Hij is zo speels dat zelfs mijn podenca moe van hem wordt dus hij heeft een familie nodig met kinderen die de hele dag met hem willen spelen, en als het kan een goede tuin waar hij kan spelen met een andere vriend. Is hij misschien jouw volgende gezelschapsdier? Adopteer hem alsjeblieft dan kan ik een andere opnemen als pleeghond.  Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal. Fermin