6/17/2015

Maar we blijven niet....

Ik ben een vrijwilligster die 2 keer per jaar naar Scooby gaat. En altijd als ik ga kijk ik het meeste uit naar het weerzien van mijn grote vriend Oscar omdat ik zeker weet dat hij er zal zijn. Hij is in de paddock achter de paarden in de verste hoek van Scooby. Daar wacht hij op mij. In de voorbije jaren heeft hij heel veel honden zien komen en gaan in zijn paddock, ze werden zijn vrienden en gingen weer weg. Hij heeft ook heel veel vrijwilligers zien komen die hem knuffels en koekjes gaven maar ook zij gingen weer weg.

Net als deze keer dat ik weer ga kijk ik er naar uit om mijn grote vriend Oscar weer te zien. En ja hij zal er zijn want hij is er altijd, uitkijkend naar die ene persoon die zal komen om hem knuffels te geven en koekjes en dan zal blijven. Maar we blijven niet. We blijven nooit....…



OSCAR HAS BEEN RESERVED MEANWHILE!!! Yupiieh!