8/11/2014

Cuco en zijn redster


We brengen jullie hier het verhaal van Cuco, een jonge Fox Terrier reu die gevonden is in de straten van Simancas, in de provincie van Valladolid, door de moeder van onze favoriete chauffeuse (Cristina).  Ze bracht hem naar Scooby in Medina del Campo op 24 juli omdat ze hem niet naar la Llosa wilde brengen en ik denk dat we allemaal weten waarom.
Volgens Cristina’s moeder is hij erg lief, en hij heeft een paar dagen bij haar in huis geleefd met zeven van haar eigen honden. Zoals je kunt zien op de foto’s ziet hij er goed uit en is goed verzorgd, maar hij heeft geen chip. Dus we hebben nu een nieuwe bewoner bij Scooby Medina.
Ik wil deze gelegenheid aangrijpen om te vertellen dat de DAME  (en dat zeg ik in blokletters!) die op de foto staat samen met Cuco, de moeder van Cristina is, zoals ik al zei. Maar ik denk dat je ook moet weten dat zij zich al haar hele leven toelegt op de hulp aan dieren, en ze was een van de pioniers op dat gebied in de Valladolid provincie.
Op deze manier willen we haar en de andere mensen bedanken die zich allemaal onbaatzuchtig inzetten voor hulp aan onze dieren en zoveel meer zodat ze een tweede kans krijgen.