11/06/2017

Ik ben speciaal omdat ik ik ben! – RUBY



Hallooooo!! Ik ben speciaal omdat ik ik ben! Ik ben Ruby, een vrolijke Galgo-mix. Geen pure Galgo, geen onbekende mix, maar een Galgo-mix, dus één van mijn ouders is een Galgo. Ik denk mijn moeder. Ik woon bij Scooby met mijn Galgo-vriendjes met wie ik heel graag speel, vooral met de reuen. Ik heb veel energie en ben altijd in een goede bui. Altijd! Dus als je met mij komt spelen ren en spring ik lekker door de paddock en kom je knuffelen. Maar er is één ding dat ik nog fijner vind: geaaid worden. Ik kan er simpelweg geen genoeg van krijgen! Mijn idee van een perfecte dag zou zijn een lekkere lange wandeling maken, spelen en daarna mijn hoofd op je schoot leggen zodat je mij aait  totdat ik in slaap val. Dit is waar ik elke avond van droom als ik hier in het asiel naar bed ga. Ik hoop de volgende ochtend altijd dat ik wakker word in een warm huis met een geweldige familie. Tot nu toe is het slechts een droom. Kan het binnenkort waarheid worden? Ik hoop het zo...
Kijk mij nou in deze video, gek op knuffelen! https://www.youtube.com/watch?v=0yN1Z7-orcM
Ruby is een prachtige teef van 3,5 jaar oud. Ze woont al 11 maanden bij Scooby. Heeft u interesse? Mail dan naar nl@scoobymedina.org. Bedankt.