11/11/2017

Help me mijn verleden te vergeten – AMY


Beste mensenhanden,
Ik ken jullie nu een beetje. Ik weet wat jullie met mij kunnen doen. Ik heb slechte handen ervaren, maar ook fijne. Ik heb liever de fijne. Die handen kietelen mij op plekken waar ik graag gekieteld word. Die handen kriebelen op plekken waar ik zelf niet bij kan. Ik houd van die handen. Die helpen mij me goed te voelen. En gelukkig zijn er geen spiegels aanwezig in de paddock van dit fijne asiel, zodat ik mijn littekens niet kan zien die mij herinneren aan mijn verleden als jachthond. Ik geef de voorkeur aan de toekomst, zeker weten! Een toekomst vol lieve mensenhanden die me de hele tijd kietelen, kriebelen en aaien. Heeft u zulke handen? Dan denk ik dat u mijn perfecte match bent!
Hier ziet u een korte video van Amy, het lieve zwarte Galgo teefje van slechts 2 jaar oud:
https://www.youtube.com/watch?v=QsCY-S0FD7c