6/23/2014

Raquel: onze advocaat in Murcia.

Ik wil jullie graag voorstellen aan Raquel, ze is onze advocaat in Murcia en belast met de zaak van de verwaarloosde dieren in Bullas. Ik heb haar gevraagd om haar curriculum vitae te geven zodat we deze op de site kunnen zetten en iedereen kan zien welke zaken ze al gedaan heeft en wat ze voor elkaar heeft gekregen voor de dieren. Na een aantal gesprekken met haar ben ik ervan overtuigd dat ze de Scooby spirit heeft en onze standpunten, ten aanzien van dierenwelzijn, deelt en denk dat het heel belangrijk is om haar aan ons team toe te voegen. Voor dierenwelzijn is het belangrijk om dieren te redden maar niet minder belangrijk is het om de criminelen aan te klagen, en te proberen om de wetten aan te passen zodat we op een dag kunnen zeggen dat Spanje wetten heeft die alle dieren beschermen. Alle dieren moeten worden gerespecteerd en beschermd. In afwachting van haar curriculum vitae, moet ik jullie zeggen dat net als ieder ander ze moet eten en daarvoor heeft ze geld nodig en ik denk dat we haar dan ook wat moeten geven. Ook al zegt ze dat al het geld voor de dieren is en als er wat restjes zijn dat we haar dan wat kunnen geven. Mijn voorstel is het volgende; ik denk dat haar werk heel belangrijk is en misschien willen jullie iets voor haar doneren. Willen jullie dan het geld overmaken op de Scooby rekening met devermelding dat het geld bestemd is voor de advocaat.

Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal

Fermin