5/19/2013

En nog meer kippen...


Zoals jullie weten willen we de boerderij bij Scooby openstellen en voor educatieve doeleinden gebruiken en een van die doelen is dat we kunnen laten zien waar ons voedsel vandaan komt, zoals de eieren en het hele proces. Dit en het feit dat ze me gevraagd hadden een paar zielige kippen op te nemen van een legbatterij, van de eier-industrie, zorgt ervoor dat we een grote uitbreiding hebben gehad qua aantal van de vrouwelijke gevederde vrienden. Ik vond het zo zielig want deze beestjes zouden geslacht worden zonder dat ze ooit hadden gevoeld hoe het was om een beetje in de grond te pikken of met een haan te zijn en dat vond ik zo triest dat ik het niet kon laten gebeuren, en dus zijn ze nu hier, en ik weet niet of het ligt aan de naderende lente of niet maar onze haan blijft me maar bedanken voor zijn nieuwe gezelschapsdames.
Kussen, omhelzingen, beetjes en een welgemeende Kukelukuuu, Fermin