5/28/2013

Bedankt voor jullie geweldige werk…



…lieve mensen bij Scooby. 

Afgelopen zaterdag zijn 2 galgo’s, die in maart min of meer als skeletten aankwamen in Scooby, overhandigd aan hun families. En ik moet bekennen, dat ik erg trots was op Scooby en de mensen die hier werken. En tussen twee haakjes, ze werken erg hard. Lichamelijk, maar ook geestelijk is er veel te verwerken, dag in dag uit. Maar ondanks dat, en je zou kunnen denken wat is 1 hond tussen 500, ze denken nooit op deze manier. Voor hun is elke hond dierbaar en de moeite waard om voor te vechten en extra je best voor te doen. En hier zijn dus twee voorbeelden van hun toegewijde werk.


Merle was gewoon een triest hoopje om te zien, net als Zaza  en als je niet wist dat het dezelfde honden waren, dan zou je ze niet herkennen.


Een uitspraak van Zaza’s nieuwe moeder, een trouwe Scooby-vriendin sinds vele jaren:


Ze is ongelooflijk bijzonder, ik had nooit kunnen bedenken dat dat miserabele hoopje hond in de blauwe mand zo’n prachtige en fantastische hond zou kunnen worden. Geef de Scooby-mensen alsjeblieft een dikke knuffel van mij omdat ze het verdienen en ik blijf Scooby steunen omdat ze geweldig werk doen voor de honden.


Geniet van de foto’s bij aankomst bij Scooby, bij aankomst van het transport en tot slot in hun uiteindelijke thuis!

Christiane