2/27/2013

Nog eens 40 uit Sevilla en...



Hoewel ze eigenlijk niet allemaal uit Sevilla komen, we weten dat er minstens 19 uit een asiel in Jerez komen en uit vele andere asiels in Andalucia, onze vrienden van de Fundación Benjamín Mehnert halen ze overal vandaan om ze later naar ons te brengen, dit jaar is het een gekkenhuis want we halen ze echt overal vandaan. Isabel van FBM zei hetzelfde en ik hoop dat we daar binnenkort een korte vergadering over gaan beleggen om er een oplossing voor te vinden. Zoals jullie weten hebben we contact gezocht met de galgueros om een gesprek op te starten om dit probleem op korte termijn te kunnen oplossen, we wachten op hen om een afspraak te maken en als ze dat niet doen vrees ik dat we gedwongen zijn andere maatregelen te nemen, zoals ik jullie al vertelde.
Zoals ik zei, vandaag Sevilla, afgelopen weekend Toledo, een vriendin stuurde me een advertentie in de tweedehands goederen sectie, waarin galgos werden aangeboden om gratis weg te geven en ze zei me dat ze wist dat we er al veel hadden en dat we misschien niet konden helpen, maar natuurlijk kunnen we dat dus ze zijn al hier en er zitten echte prachtexemplaren bij, zoals dit chocoladekleur en witte vrouwtje, en dit bruine mannetje met ogen als honing, of die andere die uit een dorp in Toledo komen, geregeld door onze vriendinnen van Madrid Felina, wat  echt had moeten worden opgenomen voor het tv-programma “Mascoteros”.. dus nogmaals: vandaag Sevilla, afgelopen weekend  Toledo, morgen Almendralejo in Extremadura, zaterdag Cuenca, maar daar vertel ik in een ander  verhaaltje over met andere foto’s zodat jullie er van kunnen genieten.  En na al dit zou ik dan ruzie gaan maken over een paar honden in Alicante..?
Met een knipoog en kussen  voor iedereen.  Fermin