11/02/2011

Als Scooby niet zou bestaan, zouden we het moeten uitvinden!

Het eerste wat ik moet doen in deze moeilijke tijden van economische crisis (omdat het hoort en omdat ik het zo voel), is alle mensen bedanken die ons al heel lang steunen en alle mensen die zich sinds kort bij ons hebben aangesloten. Blijf ons alstublieft helpen want zonder jullie hulp zou dit alles niet mogelijk zijn en dat is echt zo. Geloof me als ik vertel dat door de crisis de hoogte van publieke bijdragen behoorlijk zijn verlaagd, en zo moeten wij allen die ons het lot van de dieren aantrekken dat compenseren en de nodige bijdragen leveren.
Maar zoals ik al zei: als Scooby niet zou bestaan zouden we het moeten uitvinden! Ik zal  enige cijfers geven die erg veel voor me betekenen en dat gaat om het aantal adopties.

Als de schattingen kloppen voor het aantal ritten die we deze en volgende maand moeten maken, dan zal het resultaat zijn dat we in de laatste 18 maanden ongeveer 800 honden hebben geplaatst, en inclusief de komende weken komen we in de richting van de 1000 geadopteerde honden!

En alles dankzij de organisaties die ons steunen en honden opnemen van Scooby.  Een ding is zeker en dat is dat dit een gezameljke inspanning  is van een heleboel mensen, maar het uiteindelijke resultaat is natuurlijk prachtig:  1000 levens gered, 1000 huishoudens die gelukkig zijn met hun nieuwe huisdier. Sta hier eens een minuut bij stil en wees trots om een deel uit te maken van deze grote familie. 
Bedankt voor alles, Fermin.