9/09/2017

Liefde op 4 poten



Ze heet Moon en ze is een jonge Mastin, erg jong maar ze kent nu al de pijn van verwaarlozing, ze heeft al een nest gehad en alle pups zijn binnen heel Korte tijd overleden, waarschijnlijk door een gebrek aan voedingstoffen voor en tijdens de zwangerschap. Maar zelf ondanks dat kun je geen lievere hond voorstellen dan zij, ze zit bij mij thuis in pleegzorg en ze heeft geen enkel probleem met mijn andere zorgkinderen. Het laat alleen zien dat galgos eigenlijk racisten zijn, die willen alleen galgos en andere honden vinden ze niet leuk, ze blaffen tegen het arme ding, maar ze laat het over zich heen komen, ze is pure liefde en niks meer dan liefde. Er wordt tegen haar geblaft maar ze vindt het niet erg, ze wil alleen maar liefde en aangehaald worden. Ze verblijft bij mij want ik wil zorgen dat ze wat aankomt maar ze is beschikbaar  voor adoptie en ik wil nogmaals bewijzen wat voor reuzen met een groot hart deze mastins zijn, ze zijn liefde op vier poten en zolang je er niet een in je huis hebt zul je het nooit weten. Kusjes, knuffels, beetjes en likjes,  Fermin