4/05/2017

ARTURO – Ik wil weten wat liefde is (I wanna know what love is)



Wanneer ik Arturo zie hoor ik altijd datzelfde liedje in mijn hoofd; “I wanna know what love is...” Lieve voorzichtige Arturo, slechts drie jaar oud, zit al een jaar in het asiel. Hij wil je vertrouwen, hij wil dicht bij je zijn, maar hij is wat onzeker, zoals je kunt zien in deze video:
Arturo is zooo lief en wil zich heel graag geliefd voelen! Kunt u hem laten zien wat liefde is? Dank u.

In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
I can't stop now, I've traveled so far
To change this lonely life
I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me

In mijn leven was er harteleed en pijn
Ik weet niet of ik het weer aankan
Ik kan nu niet stoppen, ik ben al zover gekomen
Om dit eenzame leven te veranderen

Ik wil weten wat liefde is
Ik wil dat je me dat laat zien
Ik wil voelen wat liefde is
Ik weet dat je me dat kunt laten zien
- Foreigner