1/16/2017

Speciale promotie voor Bull


Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom? Hij is niet ziek of oud, geen slachtoffer van pestgedrag, slechts een van de vele prachtige galgos in de Scooby opvang en wachtend op een thuis waar hij geliefd wordt. Maar met Bull is de situatie een beetje anders want ik had een hele lieve aanvraag voor hem, maar geen tijd om er direct op te reageren, vergat de mail weer op ongelezen te zetten en toen, met alle nieuwe mails die weer binnenkwamen, verdween de mail van het scherm en uit mijn gedachten.  Tot ik een mailtje kreeg van de vrouw die naar hem had gevraagd, en ze vertelde me dat ze inmiddels een galgo had geadopteerd via een andere organisatie, en dat het haar triest stemde dat Bull nog steeds wachtte op een plekje op de bank, waar haar andere galgo nu lag. Ik heb me uitgebreid verontschuldigd en heb haar beloofd om Bull speciaal te promoten om mijn fout goed te maken, want dat ben ik hen wel verschuldigd. Dus ik heb onze gewaardeerde Ana gevraagd om me te voorzien van wat informatie, foto’s en een filmpje, en zoals we Ana kennen kwam dat gelijk.
Hier is een korte omschrijving van zijn karakter volgens Ana: Bull is niet verlegen, hij komt vrolijk aanrennen als er mensen in de patio komen, hij is speels met andere honden, kan het met allemaal goed vinden, hij is echt een aardige en vriendelijke lieve jongen. Niet dominant maar ook niet onderdanig. Klinkt veelbelovend nietwaar??!!
Het zou zo mooi zijn als iemand van jullie verliefd op hem wordt en hem het liefhebbende thuis geeft dat hij verdient. En daarnaast verlichten jullie mijn geweten omdat ik zijn kans verpest heb…
Hier is de link naar de video die Ana heeft gemaakt.. en een paar hele nieuwe foto’s!