1/14/2016

Het verhaal van een kussen of wie gaat er dood

Dit was een gedoneerd kussen, het is vast met een transport mee gekomen en normaal gesproken gebruiken we ze niet voor de honden. Ten eerste omdat we tegen het gebruik van veren zijn omdat ze van levende dieren komen, en ten tweede omdat we ze niet kunnen wassen en zo. Dus dit kussen kwam in mijn huis terecht op een van de stoelen, maar het probleem was dat op een dag dit kussen besloot op de grond te vallen en mijn honden, vooral de nieuwe pleeghonden besloten dat het best wel grappig was om een pijama feestje te houden die avond en dit was het uiteindelijke resultaat. Toen ik het zag vroeg ik me eerst af wie ik de nek om moest draaien maar een half uur later besloot ik ze maar met rust te laten en de troep op te ruimen. Kusjes, likjes en knuffels van ons allemaal, Fermin