1/06/2018

Peluco - Ik ben er klaar voor!


Hallo iedereen! Ik wil aan iedereen laten weten dat ik er nu klaar voor ben – klaar voor adoptie. Ik ben klaar voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven, een thuis! In de zomer van 2016 leefde ik met mijn broertjes en zusjes in het woud, we probeerden te overleven. We vertrouwden geen mensen, we waren bang van hen. Maar op een of andere manier hebben ze ons gevangen en brachten ze ons naar de Scooby shelter. Hier leerde ik stilaan mensen te vertrouwen en nu denk ik zelfs dat ik mensen aardig vind! Na 1,5 jaar in de shelter heb ik genoeg gezien. Al mijn vriendjes gingen naar hun nieuwe thuis en andere vrienden kwamen erbij. Nu wil ik ook erg graag gaan, naar een thuis voor mezelf. Ik ben er klaar voor! Ben jij dat ook?

Bekijk mijn interactie met een vreemde hier, kijk hoeveel ik ben gegroeid!
http://www.youtube.com/watch?v=AT9EOJFelsY